Overslaan en naar de inhoud gaan
© Victoriano Moreno

De medewerkers

In het Red Star Line Museum zetten veel medewerkers zich elke dag 100% in om de bezoekers een veilig en ontspannen museumbezoek te garanderen. Wie zijn ze?

Directie

  • Karen Moeskops: directeur

Administratie, facility en bewaking

  • Greet Van Halewyck: administratie en financiën
  • Marc Peeters: gebouwbeheerder
  • Theo De Nijs: ploegleider team erfgoedbewakers

Publiekswerking

  • Dorine De Vos: programmatie, aanbod families en scholen, gidsenwerking, balie en museumshop
  • Nadia Babazia: diversiteit en participatie, outreach, tijdelijke expo’s
  • Patricia Mannaerts: evenementen, museumcafé,  vrijwilligerswerking en administratieve ondersteuning
  • Elke Algoet: projectmedewerker taaloefenkansen
  • Onthaalmedewerkers: RSL_Balie@antwerpen.be

Marketing en communicatie

  • Fara Deburchgrave: marketing- en communicatiemanager Red Star Line Museum 
  • Mieke Vervoort: indoor, outdoor en online communicatiecampagnes Red Star Line Museum 
  • Marie Watté: indoor, outdoor en online communicatiecampagnes Red Star Line Museum 
  • Nadia De Vree: coördinatie pers musea stad Antwerpen

Onderzoek, collectie, behoud en beheer

  • Bram Beelaert: curator, vaste opstelling, onderzoek
  • Greet Voorhoof: (digitaal) collectiebeheer, historische verhalen en onderzoek  
  • Hilda Van Hove: depot, collectiebeheer, schenkingen, bruikleenaanvragen, beeldaanvragen
  • Rabab Hammoudi: project collectieregistratie
  • Aniek Smit: oral historian
  • Kristien de Waal: productie tentoonstellingen

Contact opnemen

Wil je contact opnemen met een van de medewerkers, stuur dan een e-mail naar voornaam.achternaam@antwerpen.be.

Stages

Het Red Star Line Museum biedt voor de meest uiteenlopende profielen stageplaatsen aan. Communicatie, publiekswerking, onderzoek, secretariaat, evenementen … Stage-aanvragen verzend je naar redstarline@antwerpen.be. Let op! Het aantal stageplaatsen is beperkt.

Meld je aan voor de nieuwsbrief