Een win-win situatie: wat krijg je als sponsor?
Geld investeren in cultuur levert prestige en imago-verbreding op. Kunst en cultuur kan uw bedrijf inzetten in de marketingstrategie.
Een museum sponsoren betekent dat jouw onderneming zich profileert als een ‘good citizen’. Je levert aan iedere bezoeker een blijvend bewijs van uw inzet. Je krijgt er een prestigieus visitekaartje voor jouw onderneming bij.
Bovendien leveren we concrete tegenprestaties. Je krijgt bij elk sponsorpakket ‘exposure’ en ‘hospitality’ returns: opvallende visibiliteit, deelname aan belangrijke netwerkevenementen voor jou en jullie relaties, gratis toegang tot het museum en events, gebruik van de historische museuminfrastructuur voor jouw exclusieve bedrijfsevents.
Je scoort dus hoog op ‘brand awareness’, ‘b2b networking’ en ‘incentives’. En vink ook gerust ‘entertaining’, ‘nieuw publiek’ en ‘CSR’ aan.
Hoe en wat sponsor je?
Sponsor worden kan met diverse formules en op verschillende niveaus: van projectgebonden sponsoring of structurele partnerships tot ‘in natura’ bijdragen.
Via een sponsorpakket voor een partnership van korte, projectgebonden duur gaat jouw bijdrage bijvoorbeeld naar een belangrijke restauratie, aankoop, wetenschappelijk onderzoek of tentoonstellingspresentatie.
Hou je meer van lange termijn? Dan word je bedrijfspartner op structurele basis, verspreid over enkele jaren en steun je eveneens een bepaald aspect uit de museale werking.
Hoe word je sponsor?
Neem contact op met directeur Karen Moeskops via karen.moeskops@antwerpen.be
Wij staan open voor je wensen en zorgen voor een sponsorshipformule op maat.
Elke sponsoring is belangrijk voor ons – ongeacht de grootte. Wij zijn elke sponsor oprecht dankbaar.