Overslaan en naar de inhoud gaan
© Victoriano Moreno

Tickets in tijdsblokken bestellen: FAQ

Hoe reserveer ik een ticket?

Wat houdt een tijdsblok in?

Staan de datum en het tijdsblok vermeld op mijn ticket? 

Ik heb een ticket met een tijdsblok, maar kom eerder/later, kan dat? 

Kan ik mijn ticket omruilen of geld terugkrijgen? 

Moet ik het ticket afdrukken?

Kan ik in groep het museum bezoeken en/of een rondleiding boeken?

Kan ik het museum met mijn klas bezoeken?

Is het museumcafé Upper Deck open?

 

Hoe reserveer ik een ticket?

Je kan online een ticket reserveren via de knop 'Bestel tickets' of op de pagina Tickets & tarieven. Je wordt dan naar de webshop geleid.

  • Selecteer een datum en een tijdsblok.
  • Kies het aantal tickets per beschikbaar tarief.
  • Klik op ‘voeg toe aan winkelwagen’.
  • Meld je aan en betaal je tickets.

Nadat je betaling succesvol is voltooid, ontvang je automatisch je ticket via e-mail.

Je kan je ticket ook downloaden bij ‘historiek en overzichten’ in je profielpagina in de webwinkel van de stad Antwerpen.

Heb je nog geen account? Maak dan eerst een profiel aan via ‘Registreren als nieuwe gebruiker’.

Wat houdt een tijdsblok in?

Het museum laat een maximum aantal bezoekers toe tijdens vaste tijdsblokken. Met een online ticket heb je recht op een eenmalig bezoek aan het museum op de datum en het tijdstip dat vermeld staat op het ticket.

Respecteer het tijdsblok dat op je ticket staat. Je betreedt het museum ten laatste op het einde van het gekozen tijdsblok. 

Staan de datum en het tijdsblok vermeld op mijn ticket? 

Ja. Zowel op het ticket als in je bevestigingsmail staan de datum en het aanvangsuur vermeld. Respecteer het uur van aankomst en kom op tijd naar het museum.

Ik heb een ticket met een tijdsblok, maar kom eerder/later, kan dat?

Het museum laat een maximum aantal bezoekers toe. Respecteer je gekozen tijdsblok en kom op tijd. Als je te laat komt, kunnen we je toegang tot het museum niet garanderen. We stellen hierbij de veiligheid van alle bezoekers en medewerkers voorop.

Kan ik mijn ticket omruilen of geld terugkrijgen?

Er is geen terugbetaling of omruiling mogelijk. Het doorverkopen, misbruiken of namaken van tickets is verboden. Lees onze pagina Verkoopsvoorwaarden

Moet ik het ticket afdrukken?

Je mag je ticket afdrukken, maar je kan het ook bij de ingang op je smartphone tonen. Zorg ervoor dat de barcode duidelijk is en de schermverlichting fel genoeg.

Als je een kortingspas hebt (bv. A-kaart, Museumpas, Antwerp City Card, lerarenkaart of andere), moet je deze ook tonen. Hou zeker je ticket en legitimatiebewijs bij de hand voor een vlotte toegang.

Kan ik in groep het museum bezoeken en/of een rondleiding boeken?

Op de pagina Met een groep krijg je een overzicht van alle mogelijkheden.

Kan ik het museum met mijn klas bezoeken?

Het museum heeft speciaal voor scholen rondleidingen op maat uitgewerkt. Zo kunnen leerlingen begeleid en op een interactieve manier het museum beleven. Kijk op de pagina Met de klas.

Is het museumcafé open?

Het museumcafé 'Upper Deck' is tijdelijk geloten. Kijk op onze webpagina 'Upper Deck' voor de meest actuele info.

 

Meld je aan voor de nieuwsbrief